هیتر روغن داغ

خانه / محصولات / هیتر روغن داغ

هیتر های روغن داغ

هیترهای روغن داغ به تجهیزاتی گفته می شود که برای گرمایش روغن های مخصوص حرارتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع هیترها در صنعت جهت انتقال حرارت های غیر مستقیم در فرآیندهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

هیترهای روغن داغ شرکت صنایع وستوی از ظرفیت ۵۰۰.۰۰۰Kcal/h تا ۵.۰۰۰.۰۰۰Kcal/h بنا به درخواست و ظرفیت مورد نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود.

یک هیتر روغن داغ علاوه بر تجهیزات متعارف مانند مشعل و پمپ سیرکوله، نیاز به تجهیزات دیگر شامل منبع انبساط وغیره نیز دارد.

هیتر روغن داغ

مشخصات فنی هیتر روغن داغ وستوی

سیستم ساخت به دو صورت عمودی و افقی طبق استانداردهای API-560 و API-530 امریکا طراحی و تولید می گردد، طراحی و ساخت هر دو مدل فوق (عمودی و  افقی) بنا بظرفیت درخواست شده بصورت تک، دو یا سه کویلی و سیستم سه پاس می باشد.

مشخصات ساختاری هیتر روغن داغ وستوی

جنس کلیــه فولاد مصرفــی طبـق استانـدارد،MN417 یا A516 – Gr70 و کلیـه لوله های مصرفی جهت کوئل ها طبق استاندارد St 35.8 و کلیه فلنج های مصرفی طبق استاندارد PN 16 و الکترود های مصرفی از نوع ۶۰۱۰ (نفوذی) و ۷۰۱۸  (تکمیلی) ساخت کارخانه Bohler آلمان می باشد. سیمان مصرفی از نوع فوندو فرانسه و شاموت مخصوص می باشد و جهت ایزولـه حرارتی دیگ از پشم سنگ ایزو بـــلانکت استفاده و در نهایت دیگ فوق با ورق آلومینیوم و یا استیل روکش نهایی می گردد.

جدول مشخصات فنی دیگ های روغن داغ وستوی

محصولات هم رده

دیگ بخار وستوی
دیگ بخار
دیگ آب گرم
دیگ آب گرم
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

خوانا نیست؟ متن را عوض کنید captcha txt

برای جستجو شروع به تایپ کنید